فناوری بی سیم بلوتوث یک شگفتی مدرن است.به دلیل اختراع آن، اسپیکرهایی با امکانات عالی می توانند وجود داشته باشند، و می توانند کیفیت صدای استثنایی را بدون دردسر سیم کشی های نامرتب و مستعد به هم ریختگی ارائه دهند.

اما همه لوازم جانبی بلوتوث یکسان ساخته نمی شوند. بهترین بلندگوهای بلوتوث و همچنین برخی از هدفو نها همگی با چیزی خاص عرضه می شوند که م یتواند تجربه شنیداری شما را به سطح بالاتری برساند.این تکنولژی بنام « استریو ب یسیم واقعی » با انگلیسی True Wireless Stereo  و به اختصار TWS نامیده می شود و یک ویژگی منحصر به فرد بلوتوث است که به شما امکان می دهد از کیفیت  صدای استریوی واقعی بدون استفاده از کابل یا سیم لذت ببرید. مفتخریم که محصولات دایناپرو از سال ۲۰۲۲ همگی به این امکان مجهر شده اند.



TWS  به شرح زیر عمل می کند:

شما یک بلندگوی بلوتوث اصلی را با منبع صوتی مورد علاقه خود که دارای بلوتوث فعال است جفت کنید. بیایید آن بلندگو را Master  بنامیم.

یک بلندگوی بلوتوث دوم از همان مدل را بردارید و آن را با Master جفت کنید.بیایید  این دومی را Slave بنامیم.

هنگامی که هر دو واحد بلندگو با یکدیگر جفت شدند و اطمینان دارید که Master شما با منبع صوتی اصلی شما جفت شده است،می توانید شروع به پخش موسیقی خود کنید.متوجه خواهید شد که با انجام این کار، TWS فوراً جادوی خود را انجام می دهد و یک تجربه صدای استریو قطعی را به شما ارائه می دهد - با خروجی صدای کانال چپ و راست که به درستی از هم جدا شده اند - علیرغم عدم وجود اتصال سیمی بین دو بلندگو.



در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که TWS یکی از بهترین اتفاقات برای خروجی صدای بی سیم است:

راه اندازی بدون زحمت

از آنجایی که TWS یک ویژگی استاندارد در تمام بهترین بلندگوهای بلوتوث Dynapro است،برای استفاده از آن نیازی به دانلود یا نصب هیچ چیز اضافی ندارید. درست به محض بیرون اوردن محصول از جعبه کار می کند. و شما می توانید آن را در عرض چند ثانیه تنظیم کنید. تنها با چند فشار دکمه، به آهنگ های مورد علاقه خود به صورت استریو و بی سیم گوش می دهید.

هیچ کابلی مورد نیاز نیست

با TWS کلمات "استریو واقعا بی سیم" فقط به معنای یک رویا نیستند واقعیت واقعی است. نه تنها کابلی از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه شما به هیچ یک از بلندگوهای بلوتوث Dynapro وجود نخواهد داشت، بلکه بین واحدهای بلندگوی جداگانه شما نیز کابلی وجود نخواهد داشت. و با این حال، تمام صدایی را که پخش می کنید با کیفیت استریوی تایید شده می شنوید. اساساً مانند جادو است.

تجربه صوتی منحر به فرد

آیا می توانید تصور کنید که موسیقی مورد علاقه خود را به صورت استریو کامل بشنوید حتی زمانی که در حال حرکت هستید؟ با بلندگوهای بلوتوثی Dynapro دیگر نیازی به این کار ندارید. فقط آنها را همانطور که باید تنظیم کنید، همه اینها با قدرت صدای استریو بی سیم.

با TWS،که در محصولات Dynapro موجود است، هرگز مجبور نخواهید شد از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود یا تماشای جدیدترین فیلم های پرفروش صرف نظر کنید. شما بهترین تجربه صوتی ممکن را دریافت خواهید کرد زیرا از سیم یا کابل های مستعد گره خوردن خلاص شده اید.